Kwaliteitsbewaking en Ureninzet
Kwaliteitsmanagement Systeem
P4S Bedrijfsdiensten legt haar afspraken vast in een werkprogramma als onderdeel van het logboek.
Op regelmatige basis wordt de locatie bezocht door een/de direct leidinggevende en door de directie van P4S bedrijfsdiensten BV.
Tijdens het bezoek van de direct leidinggevende worden afwijkingen vastgelegd in ons KMS (Kwaliteitsmanagement Systeem) en gerapporteerd aan de directie.
Bij telefonische doorgifte of mail van klachten en/of opmerkingen, bezoeken wij uw locatie. Veelal dezelfde dag nog om de medewerk(st)er herinstructie te geven.
Onze ureninzet op locatie is realistisch en de grondslag van uw offerte en het schoonmaakcontract met P4S Bedrijfsdiensten BV. De gewerkte uren worden door ons dan ook dagelijks op afstand bewaakt.
Online klantenomgeving en logboek
Bij ons eerste bezoek bespreken wij uw wensen en kunnen wij u toegang geven tot onze online klantenomgeving. Hierin vindt u de afspraken terug die met u zijn gemaakt, de facturatie, ureninzet, planning specialistisch onderhoud en eventuele vastgelegde op- en aanmerkingen uit het digitale logboek.
P4S Bedrijfsdiensten werkt met een fysiek aanwezig logboek en/of met een digitaal logboek. Voordeel van de digitale versie is dat wij op afstand uw op- en aanmerkingen kunnen zien, maar ook de antwoorden van onze medewerk(st)ers.